؟ چوچول چیست ؟

امروز فسمت شد خودم هم یکدور این کسشر ها را بخوانم و ببینم
چقدر مملو از غلط املایی هستند .
حتی تا این حد که عظیم را عزیم نوشته بودم .
از جا افتادن ها که صرف نظر کنیم.
آقای دست به دول و یا خانوم خدا شناسی که
«چوچول چیست ؟»
را جستجو کرده بودی ،
حدئقل شما یه واکنشی نشان می دادی .

16 پاسخ to “؟ چوچول چیست ؟”

  1. kkk Says:

    nkklkljvjbkn

  2. رشید Says:

    باسلام به شما دوست عزیز از کسشعرها ی که نوشتی ممنونم چنتا عکس سکسی به ایمیل من بفرست

  3. mina Says:

    az koja bedoonam pardam pareh shodeh ya na??????????

  4. مهدی Says:

    عزیزم میتونم با زبون واست چک کنم دوست داری ؟

  5. جومونگ Says:

    من چک کردم پاره شده.

  6. lina Says:

    چند عکس سکسی میخوام برام میفرستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. Shahriar Says:

    be kodum adress barat befrestam aziz???? be in adress javab bede barat befrestam
    Cherry381de@yahoo.de

  8. کس لیس Says:

    کس ننت پاره بود چک شده

  9. امیر جون Says:

    عزیزم بقیه چک میکنن ولی من میگم اگه میخوای پاره شه بیا جای خودم قربونت برم

  10. سوزاک Says:

    شاشیدم تو کون همتون.

  11. کون پاره Says:

    کون من اماده هر نوع گاییدن میباشد لطفا با ایمیل بنده تماس حاصل بفرمایید.
    دوستان کیر کلفت در اولویت قرار دارند.

    koonpare@yaboo.com

  12. al Says:

    کلیپ سکسی برام بفرست

  13. امین Says:

    برام clip سکس بفرست کس ننه ای اگه نفرستی

  14. علی Says:

    کسافتای بی ادب مثله آدم حرف بزنید چرا فوش میدید

  15. sex Says:

    axe sex bede ta manam shomare bedam

  16. مهدی Says:

    سلام کسی که اهل سکس09306028095 بردننتتد ارد کیرم 20 س

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

