what do u want from me?

what do u want fram me?
این شن ها از کدام سوراخ تا داخل مغزم نفوذ کردند .
ترک ها و شیار ها چه می خواهند از من .
این موش ها کجا می دوند .
کسی نمی خواهد رژه این تصاویر پورن را در ذهن من متوقف کند .
چرا حتی برای چند لحظه قلمش را زمین نمی گذارد .
حدئقل تلوزیونش را خاموش کند .
این پنجره های بی شمار
این منظره های بیمار
این داستان ها چه می خواهند از من.
عنکبوت هایی که پج پج هایی در باره جفت گیری می کنند .
در هایی که جیر جیر می کنند چه باز باشند و چه بسته .
و غبار که چون سطحی محافظ تمام این ویران خانه را برداشته .
لائقل به حرف بیایید با من ،حرامزاده ها
بگویید که از من چه می خواهید؟

پاسخی بگذارید

