115270769698106580

اوه
کاش این حرف هایی که ایکاش من باور می کردم را
خودت باور کرده بودی ،
تا لزومی به این همه پافشاری برای باور شدنش نبود .

***

من یادم نمی آید کی ادعای معصومیت کرده ام ،
من نمی فهمم چه بلایی سر آدم ها آمده که همه باهم نفهم شده اند .
شازده من خیلی بیشتر از آنچه تو فکر می کنی اشتباه کرده ام .
اصلا اشتباه جز جدانشدنی از زندگی من است .
حالا هی بگو : «تو هم اشتباه می کنی .»

***

دیروز در پی مطالعه غزلیات سعدی
واقعا حیف کیر برای ماتحت آن مرد بزرگ که سعدی را به بچه بازی متهم کرده بود .
که اگر شیخ اجل به تعداد انگشتان دست شعر زیبا گفته باشد ،
در وصف پسرکان خوشرو بوده است و بس !

چه ادبیاتی !!!

***

من مانده ام که چه اتباطی بین عام الفیل و تولد پیامبر اعظم
وجود دارد .
این تصویر خرطوم فیل هم که دست از سرم بر نمی دارد ،

***

می دانید دنیا مملو شده ،
از بوی شهوتناکی
که اگر از من بپرسید می گویم
تنها حاصل یک گروپ سکس میلیاردی می تواند باشد .

***

کسانی که می خواهند همه چیز را قسمت کنند .
وای چقدر حالم را به هم می زنند ،

***

این روش زندگی
که همان به تاخیر انداختن انفجار است .
واقعا رفته روی اعصاب .
مثل حکایت جوانان قدیم و کاسه یخ در کنار پتو شده است و معامله بیچاره .
گرچه تخمی ترین مثال ممکن بود ولی واقعا رفته رو اعصاب .
باید بروم جایی دور .

پاسخی بگذارید

